2025 m. AI farmacijos pramonėje prognozės


Artėjant 2025 m., dirbtinis intelektas (AI) ir toliau tobulėja spartesniu tempu, atverdamas daugybę transformacinių galimybių farmacijos pramonėje. Pažvelkime į 5 populiariausias DI prognozes 2025 m., kurios iš naujo apibrėžs vaistų gamybos aplinką ir sukurs naujovių ir poveikio ateitį.

Kylanti tiksliosios medicinos banga

Genų terapija, transformuojantis požiūris, yra skirtas iš naujo apibrėžti gydymo aplinką, sprendžiant pagrindines ligų priežastis genetiniu lygmeniu. Ši revoliucinė technika gali ištaisyti, pakeisti arba sustiprinti sugedusius genus, siūlydama individualų ir tikslinį gydymą. Tuo pačiu metu genetiniai tyrimai suteikia išsamų supratimą apie asmens genetinę sandarą. Šios sudėtingos žinios ne tik palengvina ankstyvą ligų nustatymą, bet ir pritaiko gydymo planus, pagrįstus genetiniais polinkiais, o tai žymi didelį šuolį tikslesnių ir veiksmingesnių sveikatos priežiūros strategijų link. Kadangi genų terapijos ir genetinių tyrimų sinergija ir toliau vystosi, 2025 m. žada naują tiksliosios medicinos erą, kur individualizuota priežiūra yra medicinos pažangos priešakyje.

Generatyvaus AI integravimas

Generatyvusis AI, mašininio mokymosi pogrupis, turi neprilygstamą galimybę savarankiškai kurti naują ir novatorišką turinį. Farmacijos kontekste tai apima viską nuo vaistų atradimo ir kūrimo iki rinkodaros strategijų iki pacientų švietimo išteklių. 75 procentai pirmaujančių sveikatos priežiūros kompanijų jau eksperimentuoja arba planuoja išplėsti generatyvųjį AI visoje įmonėje.

Pritaikomas AI pobūdis leidžia sintetinti įvairią ir kontekstui svarbią informaciją, prisidedant prie veiksmingesnių komunikacijos strategijų. Ji turi potencialą demokratizuoti žinias, nes informacija tampa prieinamesnė, gerinama sąveika ir palengvinamas bendravimas.

>”/>

Sveikatos teisingumo sprendimas naudojant Tech

Sveikatos priežiūros nelygybė sveikatos priežiūros sistemoje reiškia sveikatos priežiūros paslaugų prieinamumo, kokybės ir rezultatų skirtumus tarp skirtingų gyventojų. Šios nelygybės gali atsirasti dėl įvairių veiksnių, įskaitant socialinę ir ekonominę padėtį, rasę, etninę kilmę, geografinę padėtį, lytį ir išsilavinimą. Asmenys iš atskirtų ar nepakankamai aptarnaujamų bendruomenių dažnai susiduria su kliūtimis gauti sveikatos priežiūros paslaugas, dėl kurių vėluojama diagnozuoti, skiriamas netinkamas gydymas ir blogesni sveikatos rezultatai.

Sveikatos nelygybės problemos sprendimas apima politikos įgyvendinimą ir sisteminius pokyčius, kad būtų pašalinti šie skirtumai ir visiems asmenims būtų užtikrintos vienodos galimybės gauti sveikatos priežiūros paslaugas. Duomenų analizė ir dirbtinis intelektas padeda identifikuoti pacientus, kuriems gresia sveikatos skirtumai, ir suskirstyti jiems prioritetus bei vadovauti kuriant tikslinę informavimo priemonę, pritaikytą konkretiems asmenims.

Naudodami technologijas kaip išlyginamąją jėgą, mes ne tik sugriauname tradicines kliūtis, bet ir atveriame kelią labiau į pacientus orientuotai sistemai.

Nuolatinis pacientų stebėjimas

Spartėjanti mobiliųjų programėlių ir specializuotų pacientų stebėjimo prietaisų naudojimo tendencija rodo perėjimą prie prieinamesnių ir veiksmingesnių sveikatos priežiūros sprendimų.

Sveikatos priežiūros ekosistemai vis labiau pasikliaujant šiais įvairiais duomenų šaltiniais, iškyla neatidėliotinas tvirtų duomenų strategijų poreikis. Tiek farmacijos rėmėjai, tiek sutartinių tyrimų organizacijos (CRO) turi naršyti besikeičiančioje paskirstytų klinikinių tyrimų srityje ir panaudoti debesų kompiuterijos bei kruopštaus duomenų valdymo galią.

Šis pokytis ne tik užtikrina sklandų pacientų duomenų rinkimą ir analizę, bet ir reiškia nukrypimą nuo įprastų metodų, skelbdamas erą, kai technologijos vaidina pagrindinį vaidmenį keičiant pacientų priežiūrą, klinikinius tyrimus ir bendrą sveikatos priežiūros paslaugų teikimo aplinką.

Privatumo taisyklių ir slapukų nusidėvėjimo didinimas

Dvigubi iššūkiai – didėjančios privatumo taisyklės ir slapukų nusidėvėjimas – keičia tikslines pacientų iniciatyvas. Poveikis apima ne tik taikymą, bet ir auditorijos kokybės, apsilankymų biure ir pacientų naujų startų įvertinimą, kai dažnai fiksuojama tik dalis duomenų.

Reaguojant į tai, keičiamas požiūris į tapatybės skyrimą – rinkodaros be slapukų sprendimą, kuris skaitmeniniuose kontaktiniuose taškuose sujungia identifikatorius į vieną vartotojo tapatybę. Sujungus pirmosios, antrosios ir trečiosios šalies duomenis, tapatybės sprendimas išsprendžia privatumo problemas ir žymiai pagerina matavimo galimybes, susiejant parodymus su neidentifikuotais asmenimis ir medicininių pretenzijų duomenimis.

Tačiau rinkdamiesi trečiosios šalies pardavėją įsitikinkite, kad taikote patikimas privatumo ir saugumo priemones. Labai svarbu suprasti geriausią HIPAA atitikties, saugumo, privatumo ir teisinio bei šifravimo praktiką.

„AllazoHealth“ įsipareigojimas užtikrinti duomenų apsaugą

„AllazoHealth“ dirbtinio intelekto platforma saugiai ir suderinamai naudoja identifikuotus pacientų duomenis, kad nustatytų kiekvieno paciento rizikos veiksnius ir optimalius kanalus, turinį, laiką ir ritmą, sutiktų juos ten, kur jie yra, ir palaikytų juos tiksliai taip, kaip reikia.

„AllazoHealth“ dirbtinio intelekto sprendimas visiškai atitinka HIPAA, kad būtų užtikrintas aukščiausias pacientų duomenų apsaugos lygis. Platforma naudoja saugią HIPAA suderinamą infrastruktūrą, esančią Azure. Trečioji šalis stebi saugumą dėl bet kokios galimos saugumo rizikos. Naudodama šią geriausią pramonės praktiką, „AllazoHealth“ padeda užtikrinti nešališką sistemos vertinimą.

„AllazoHealth“ taip pat veikia SOC-2 atitinkančioje aplinkoje. AI platforma tik siunčia ir gauna užšifruotus duomenis tarp AllazoHealth ir klientų, kad apsaugotų pacientų ir klientų duomenis, susijusius su HIPAA atitiktimi, paciento sutikimu ir įgaliojimu. Jis tiesiogiai nesąveikauja su pacientais; Vietoj to AI naudoja pacientų informaciją, gautą tik iš farmacijos kompanijų, kurių pacientai sutiko teikti duomenis dalyvaudami savo PSP programose.

Šis sutrikimas, kurį paskatino pramonės perėjimas nuo slapukų, atveria kelią tikslesniems ir prasmingesniems metrikams, suteikiant vaistų prekių ženklams ir PPT galimybę orientuotis į saugesnių, veiksmingesnių ir išmatuojamų pacientų strategijų ateitį.

Sveikatos priežiūros ateities planas

Pasinerimas į 5 populiariausias prognozes 2025 m. atskleidė ateitį, kurioje tiksli medicina, generuojantis AI, sveikatos teisingumo sprendimai, nuotolinis pacientų stebėjimas ir tapatybės nustatymas iš naujo apibrėžia sveikatos priežiūrą. Šie metai žada sveikatos priežiūros kraštovaizdį, kuriame pirmenybė teikiama ne tik gydymui, bet ir holistiniam pacientų priežiūros paveikslui, o tai pažymi naujos sveikatos priežiūros naujovių ir poveikio eros aušrą.

Judant į priekį, AllazoHealth pasirodo kaip visapusiškas AI sprendimas, skatinantis naujoves, efektyvumą ir išmatuojamą sėkmę farmacijos pramonėje, siekiant geresnių pacientų gydymo rezultatų pradėjus gydymą ir jo laikytis.

Norite sužinoti daugiau?

Sužinokite, kaip AllazoHealth AI platforma gali pritaikyti jūsų pacientų paramos programas ir pacientų rinkodarą, paskatinti inicijuoti ir laikytis, pakeisti sveikatos rezultatus ir padidinti veiklos efektyvumą. Prašykite demonstracinės versijos šiandien.

El. knyga: Kodėl farmacijos rinkodaros specialistams dabar reikia dirbtinio intelekto



Source link

Parašykite komentarą

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -