Kaip technologijos pakels pacientų paramos programas į didesnį veiksmingumo ir efektyvumo lygį
Pacientai greitai tapo sveikatos priežiūros vartotojais, turinčiais laisvę ir atsakomybę priimti sprendimus dėl sveikatos kelionių, o savo ruožtu – kaip, kur ir kada išleidžia pinigus, kai reikia pasirinkti sveikatos priežiūros paslaugas. Pacientai nori sprendimų ir sveikatos priežiūros galimybių, kurios tiesiogiai su jais kalbėtų labiau suasmenintais, pritaikytais būdais.
Atsižvelgiant į tai, tai suteikia puikią galimybę pacientų paramos programoms (PSP) maksimaliai išnaudoti savo asmenines informavimo strategijas ir bendravimą įvairiais kanalais, ypač atsižvelgiant į tai, kad pramonė apskritai juda link to. Naudojant naujus technologinius sprendimus, tokius kaip dirbtinis intelektas (AI), yra puiki galimybė pagerinti gydymo pradžią ir gydymo priėmimo rodiklius, užmezgant ryšį su pacientais „vienas su vienu“ lygiu.
Šiame tinklaraštyje apžvelgsime tris pagrindines PSP prognozes artimiausiu metu ir kaip dėl to galite padidinti pacientų įsitraukimą, programos našumą ir veiklos efektyvumą.
1. Personalizuota komunikacija tampa būtinybe
Kiekvienais metais farmacijos pramonė išleidžia beveik 31 milijardą USD, kad būtų išrašytas receptas, tačiau 20–30 procentų pacientų atsisako savo recepto ir niekada nepradeda paskirto gydymo. Be to, pramonė kasmet išleidžia 5 milijardus dolerių pacientų ištekliams, pvz., švietimo ir paramos programoms, plėtoti, tačiau tik trys procentai pacientų jas pasiekia, o daugiau nei pusė pacientų per šešis mėnesius nutraukia gydymą.
Akivaizdu, kad personalizavimas yra pagrindinis bet kurio veiksmingo PSP komponentas, tradiciniai metodai, tokie kaip asmeniniai segmentai, gali būti taikomi tik tiek, kad jie vis dar yra vienas iš daugelio masinių komunikacijų. Pacientai greitai tapo aktyviais sveikatos priežiūros vartotojais, o informacijos apie sveikatą kiekis išaugo eksponentiškai, todėl norint teikti asmeninę pagalbą, kurios jie nusipelnė, ir sumažinti triukšmą, dirbtinis intelektas yra būtinybė.
Dirbtinio intelekto technologijos gali paimti daugybę demografinių kintamųjų ir duomenų ir tiksliai atskleisti, kaip geriausiai užtikrinti optimalų paciento ryšį, kuris skatina įsitraukimą, kitą geriausią veiksmą ir rezultatus.
Popieriuje du pacientai, kurių amžius nuo 27 iki 35 metų, gyvena namuose su kitais dviem suaugusiaisiais ir dirba visą darbo dieną, gali atrodyti panašiai, tačiau yra daugybė asmeninių kintamųjų, kurie gali turėti įtakos jų elgesiui ir potencialui. už vaistų laikymąsi; SMS žinutė gali būti naudinga vienam asmeniui, o telefono skambučio ir el. pašto derinys gali geriau veikti kitam.
Kadangi šiuos sudėtingus niuansus galima numatyti kiekvienam pacientui, sergančiam dirbtiniu intelektu, skirtingai nei tradicinių asmenybių segmentuose, tai leidžia pasiekti didesnį laiku teikiamų paslaugų, tikslingesnių strategijų ir patikimesnių personalizuotų MPT poveikį.
2. Nuolatinis mokymasis realiuoju laiku
Yra milijonai duomenų taškų, kai reikia analizuoti paciento ketinimus: namų ūkio dydis, vieta, išsilavinimas, amžius, lytis, pajamos, vartotojų pirkimo elgsena ir dar daugiau. Gali būti sudėtinga sekti visus šiuos duomenų taškus atskirai, tačiau čia galima panaudoti AI. AI paima visus šiuos duomenų taškus, juos analizuoja ir nustato kitą geriausią veiksmą, tinkantį bendrauti su atskirais pacientais.
Tai suteikia PPT galią tiksliau numatyti, į kokį asmeninį pranešimą pacientas reaguos geriausiai, įskaitant turinį, kanalus, laiką ir ritmą.
Dirbtinis intelektas gali nuolat mokytis ir tobulėti, remdamasis nuolatiniais užduočių rezultatais, atnaujintais pacientų duomenimis ir pacientų elgesiu su vaistais po pagalbos – tai leidžia greitai ir lengvai optimizuoti našumą neatliekant brangių ar daug laiko reikalaujančių A/B testų. Tai ypač svarbu, nes laikui bėgant keičiasi vartotojų pageidavimai ir gyvenimo etapai. Be to, galite geriau nustatyti būsimas programos tobulinimo galimybes analizuodami pacientus, kuriems dabartiniai ryšiai nepalaikomi.
Kai naudojate dirbtinį intelektą, kad įvertintumėte ir parodytumėte poveikį pacientų įsitraukimui, tai atveria kelią nuolat tobulinti ir tobulinti jūsų informavimo ir įtraukimo strategijas, užtikrinant didesnį įsitraukimą, inicijavimą, laikymąsi ir sveikatos rezultatus.
3. Paciento prioritetų nustatymas pagerins našumą ir efektyvumą
Dėl AI nuspėjimo galimybių atvejų vadybininkai arba PSP komandos nariai, užsiimantys informavimu, gali geriau paskirstyti išteklius ten, kur jie turės didžiausią poveikį, taip pat pašalinti pašalines pagalbos pastangas iš pacientų, kuriems tai nenaudinga. Taip užtikrinama, kad visi ištekliai būtų naudojami kuo veiksmingiau, o tai taip pat padidina efektyvumą, nes brangiai kainuojantiems pokalbiams, pvz., telefono skambučiams, pirmenybė teikiama tik tiems asmenims, kuriems jų reikia.
Kadangi dirbtinio intelekto technologija gali nuspręsti, kas yra svarbiausias prioritetas šiandien, palyginti su rytoj ar kitą dieną, ji užtikrina, kad bet kokie aukšto prioriteto veiksmai ir pacientai būtų atliekami anksčiau nei vėliau – ir taip, kaip bus naudingiausia visos dalyvaujančios suinteresuotosios šalys.
To pavyzdys yra, jei PSP atvejo vadybininkas ilgą laiką atostogauja, o tai užkrauna kitiems komandos nariams. Dirbtinis intelektas gali pasverti bylų skaičiaus prioritetus ir paskirstyti jį tarp esamų narių taip, kad jis būtų išradingas ir veiksmingas, užtikrinant, kad PSP tinkamu metu galėtų sutelkti savo išteklius reikiamiems pacientams.
Padidinkite pacientų įsitraukimą ir rezultatus naudodami AI
Technologijų augimas suteikė daug galimybių pacientų paramos programoms, o norint išlikti priekyje, pravartu panaudoti tokias priemones kaip AI. Išties individualizuotas požiūris leidžia farmacijos ir kitoms sveikatos priežiūros organizacijoms teikti tikslinį švietimą, paramos programas ir ryšius, kurie pagerina pacientų įtraukimą, gydymo pradžią ir jų laikymąsi, taip pat programos našumą – ir jūsų PSP gali būti kitas.
Sužinokite, kaip galite naudoti apdovanojimus pelniusį „AllazoHealth“ dirbtinį intelektą, kad sustiprintumėte pacientų įsitraukimą ir padėtumėte daugiau pacientų pradėti gydymą ir tęsti gydymą, pagerindami pacientų rezultatus ir pagerindami programos našumą.