Pacientų laikymasis jau kurį laiką yra svarbiausias sveikatos priežiūros prioritetas, tačiau pastaraisiais metais vairavimo patobulinimai atrodo kitaip. Naujos technologijos ir naujovės pristatė daugybę patikimų strategijų, skirtų pagerinti pacientų laikymąsi pagal nustatytus vaistus.
Pažvelkime į tas strategijas 2025 m. Ir vėliau.
Šiuolaikinės strategijos, skirtos pagerinti vaistų laikymąsi
Post-it pastabos priminimai, „Pillbox“ rutina ir 90 dienų vaistų tiekimas yra ribotas jų veiksmingumui, kai gerinant vaistų inicijavimą, laikymąsi ir atkaklumą.
>”/>
Laimei, tobulėjant skaitmeninėms technologijoms, sveikatos priežiūros organizacijos gali tapti taupesnės ir sėkmingesnės, stengdamasis pagerinti vaistų elgesį. Derinant pažangias technologijas su patikimais duomenimis, yra daugiau galimybių įsikišti į strategijas, kaip pagerinti vaistų laikymąsi, pavyzdžiui::
1. Interaktyvios programos
Mobiliosios programos padeda pacientams sekti savo vaistų vartojimą, spręsti atminties problemas ir užmaršumą kaip kliūtis laikytis. Vaistų mokymo ir priminimų įtraukimas į išmaniuosius telefonus tapo pagrindine sveikatos priežiūros srityje, siūlančiu pacientams patogų ir prieinamą būdą stebėti savo vaistų laikymąsi.
2. Nešiojami prietaisai
Išmaniųjų nešiojamų įrenginių (SWD) funkcijos yra įmontuoti biosensoriai, leidžiantys stebėti vaistus realiuoju laiku. SWD peržengia paprastus vaistų priminimus, įtraukdami savarankiško pranešimo galimybes. Nešiojami prietaisai, pradedant nuo išmaniųjų laikrodžių ir baigiant pleistrais, pasirodė esanti viena veiksmingesnių vaistų laikymosi strategijų.
3. Išmanieji produktai
Išmaniųjų vaistų priėmimo produktai (žemėlapiai), tokie kaip intelektualiosios tabletės, tablečių buteliai, vaistų organizatoriai ir lizdinių plokštelių pakuotės, kuriose yra radijo dažnio identifikavimo (RFID) technologijos ir vikšrų realaus laiko vaistų vartojimas. Išmaniųjų žemėlapių apėmimas suteikia sveikatos priežiūros organizacijoms nuotoliniu būdu stebėti pacientus nuotoliniu būdu ir reaguoti į vaistų laikymąsi ar pagerinti.
4. Dirbtinis intelektas
Dirbtinis intelektas (AI) yra bene perspektyviausia iš visų šiuolaikinių strategijų, skirtų pagerinti pacientų laikymąsi vaistų. Prognozuojama analizė ir mašinų mokymasis suteikia duomenų pagrįstą taikymą, siekiant padidinti pacientų rinkodaros ir pacientų palaikymo programų efektyvumą. Šio sugebėjimo suasmeninti tūkstančius sąlyčio taškų praeityje buvo beveik neįmanoma. Tačiau šiandien AI naudoja farmacijos organizacijos visame pasaulyje, norėdamos numatyti nesilaikymą, suasmeninti įsitraukimo strategijas ir maksimaliai padidinti komunikaciją siekiant kuo geresnės paciento patirties ir rezultatų.
PG technologijos vaidmuo vykdant vaistų laikymo strategijas
Kokį vaidmenį AI technologija vaidina gerinant vaistų laikymąsi?
Atsiradus sveikatos priežiūros vartotojiškumui ir nuolat besikeičiančiai skaitmeninei sveikatos aplinkai, sveikatos priežiūros organizacijos nustatė, kad visiems tinkamas požiūris nebeatitinka ženklo. Kiekvienas pacientas yra unikalus, todėl norint pasiekti teigiamų rezultatų, pacientų programos turi būti kiek įmanoma labiau orientuotos į pacientą.
Svarbiausia yra suasmeninimas, kuris yra viena sritis, kurioje šviečia AI. Dideli, įvairūs duomenų rinkiniai iš skirtingų šaltinių, įskaitant medicinines pretenzijas, istorinę programos įsitraukimą, vartotojų elgesį ir socialinius sveikatos veiksnius (SDOH), teikia sveikatos priežiūros organizacijas, kurių reikia norint pritaikyti priėmimo žinutes, kad jie geriausiai atitiktų poreikius, tikslus ir pageidavimus kiekvienas individualus. Tradiciniai pacientų įsitraukimai naudoja verslo taisykles ir keliones asmenimis, kad pritaikytų informavimą apie gyventojų segmentą, tačiau AI gali dar labiau pritaikyti patirtį iki individualaus lygio.
Daugybė veiksnių vaidina svarbų vaidmenį suasmeninant informavimą, pavyzdžiui, ryšio kanalą, turinį, laiką ir dažnį. Tinkamos žinios tinkamam pacientui gauti tinkamą kanalą tinkamu metu yra sudėtingas verslas, tačiau tai įmanoma-jau nekalbant apie ekonomišką ir efektyvų-su AI.
Prognozuokite, suasmeninkite, maksimaliai padidinkite: pacientų įsitraukimas į geresnius sveikatos rezultatus
Naudodamos AI, farmacijos organizacijos gali pateikti pagal užsakymą pritaikytus informacijas, skirtas nustatyti ir pašalinti spragas laikymosi. „AllazoHealth“ mūsų AI platforma pasitelkia patikimus duomenų rinkinius, kad galėtų numatyti pacientus, kuriems yra didelė vaistų nuo nesilaikymo rizika, ir tiems, kuriems greičiausiai bus naudinga parama. PG yra mokoma patikimo duomenų rinkinio (daugiau nei 275 milijonų pranešimų, įskaitant el. Laiškus, telefono skambučius ir SMS tekstus) kartu su kliento duomenų rinkiniu, kad būtų galima laikytis vaistų.
Sveikatos priežiūros organizacijos gauna duomenų pagrįstų rekomendacijų, susijusių su optimaliais kanalais, pranešimais ir laiku kiekvienas pacientas. Pvz., Kai kuriems pacientams bus naudinga primintus vaistus nuo mažai naudotų vaistų per tekstinius pranešimus ar programą mobiliesiems, tuo tarpu kitiems gali prireikti aukštesnio lygio metodų, tokių kaip asmeniniai telefono skambučiai, kad būtų galima mokytis apie laikymosi svarbą. Vaistų vartojimas yra asmeninis, o naudojant AI pacientų ryšiams pritaikyti, farmacijos gamintojai gali maksimaliai padidinti iniciaciją ir laikymąsi, pagerinti pacientų įsitraukimą ir pasiekti geresnių pacientų rezultatų proceso metu.