Norint valdyti ir gydyti lėtines ir sudėtingas ligas, būtina pradėti ir toliau vartoti paskirtus specialius vaistus. Tačiau farmacijos įmonės susiduria su daugybe unikalių iššūkių pradėdamos vartoti vaistus ir taikydamos specialius vaistus. Tiesą sakant, specializuotų grupių tyrimas atskleidė, kad 58 procentai pacientų nesilaikė vaistų, skirtų lėtinėms ligoms gydyti. Šios terapijos spragos gali turėti neigiamos įtakos paciento rezultatams.
Atsižvelgiant į tai, farmacijos įmonės vis tiek gali pagerinti vaistų vartojimo rodiklius, naudodamos tinkamą technologiją ir nuspėjamąjį, individualų požiūrį į pacientų įtraukimą. Sužinokite, kokių veiksmų galite imtis, kad maksimaliai atitiktumėte specialius vaistus:
Iššūkiai, susiję su specialių vaistų tinkamumo vartoti vaistus
Norint gerinti vaistų vartojimą, farmacijos įmonės turi visapusiškai suprasti kliūtis, lemiančias gydymo nesilaikymą. Dažniausios specialių vaistų nesilaikymo priežastys:
Išlaidų kliūtys
Didelės vaistų kainos yra didelė kliūtis, trukdanti laikytis vaistų, ypač specialių vaistų. Vidutinė kaina už vieną specialybę išaugo nuo 4 879 USD 2018 m. iki 5 029 USD 2019 m., ir tikėtina, kad ateinančiais metais šie skaičiai ir toliau augs.
Prieigos barjerai
Prieiga prie specialių vaistų taip pat yra kliūtis, trukdanti laikytis vaistų. Kadangi dauguma specializuotų vaistų išduodami specializuotose vaistinėse dėl tvarkymo ir stebėjimo reikalavimų, jie dažnai nėra taip lengvai prieinami pacientams. Dėl specialių vaistų prieigos problemų gali kilti problemų dėl gydymo pradžios ir laikymosi, o tai turi įtakos pacientų rezultatams.
Administravimo kliūtys
Daugelis specialių vaistų turi sudėtingus administravimo reikalavimus. Pavyzdžiui, injekcijos ir infuzijos yra specialūs vaistai, kuriuos pacientams sunku susileisti patiems. Tai taip pat gali sukelti problemų, susijusių su vaistų laikymusi specializuotoms vaistų farmacijos įmonėms. Dažnai prireikia sveikatos priežiūros specialisto paramos ir švietimo.
Be to, kad reikia pripažinti kliūtis, trukdančias vartoti vaistus, taip pat labai svarbu aiškiai suprasti gydymo nesilaikymo pasekmes, kad pacientai būtų veiksmingai mokomi, kaip gerinti gydymą. Nors pasekmės gali būti žalingos ir nespecialiems vaistams, jos dar labiau pastebimos vaistams, skirtiems lėtinėms ligoms gydyti, kai naudojami specialūs vaistai, pvz., vėžys, reumatoidinis artritas, išsėtinė sklerozė ir kt.
>”/>
Specialių vaistų vartojimo palaikymas
Panašiai kaip specializuotos vaistinės ir receptus išrašantys gydytojai, farmacijos įmonės taip pat yra įsipareigojusios gerinti specialių vaistų vartojimo tinkamumą vartoti vaistus ir panaikinti gydymo spragas. Štai kaip:
Finansinės pagalbos programos
Daugelis farmacijos įmonių siūlo finansinės pagalbos programas pacientams, kurie negali sau leisti specialių vaistų kainos. Daugelis farmacijos įmonių siūlo finansinės pagalbos programas pacientams, kurie negali sau leisti specialių vaistų kainos. Vaistinės nuolaidos, bendro mokėjimo kortelės ir brangios specializuotos vaistų valdymo programos gali palengvinti finansinę naštą neapdraustiems ir nepakankamai apdraustiems pacientams, o tai gali padėti pagerinti pacientų rezultatus.
Prieiga prie specializuotos vaistinės
Ryšio su specializuota vaistine radimas ir užmezgimas taip pat gali padėti pagerinti vaistų laikymąsi. Daugeliu atvejų farmacijos įmonės bendradarbiauja su konkrečiomis specializuotomis vaistinėmis, kad pagerintų pacientų prieinamumą ir gydymo režimą. Šiose specializuotose vaistinėse dažnai yra programų, kurios padeda priminti pacientams apie vaistų papildymą, ir turi personalą, kuris gali padėti pacientams ir slaugytojams.
Pacientų pagalbos programos
Paramos pacientams programos yra puikus būdas šviesti pacientus ir įsikišti, kai jie nesilaiko paskirtų specialių vaistų. Farmacijos įmonės pradeda suvokti dirbtinio intelekto (AI) vaidmenį diegdamos veiksmingesnius, individualizuotus ryšius, kad padidėtų vaistų vartojimas ir pacientų įsitraukimas.
AI panaudojimas siekiant maksimaliai padidinti ir pagerinti specialių vaistų vartojimą
Dirbtinis intelektas suteikia sveikatos priežiūros organizacijoms galimybę pagerinti pacientų paramos programų veiksmingumą, daugiausia dėmesio skiriant gydymo inicijavimui, vaistų vartojimo gerinimui ir bendram atkaklumui. Naudodamos dirbtinį intelektą, farmacijos įmonės gali naudoti nuspėjamąją analizę, kad patobulintų ir suasmenintų pacientų pagalbos programas, padedančias tinkamais kanalais pasiekti reikiamą pacientą tinkamu laiku.
Pavyzdžiui, daugelis šiuolaikinių pacientų pagalbos programų apima daugiakanalias technologijas, įskaitant kanalus nuo tekstinių pranešimų ir pranešimų programoje iki telefono skambučių ir asmeninių pokalbių. Kai kuriems pacientams reikalingas intensyvesnis bendravimas, pvz., asmeninės konsultacijos, siekiant supažindinti su įvairiais specializuotais vaistais ir ligomis, o kiti gauna daugiau naudos iš paprastų tekstinių žinučių ar el. pašto priminimų, kad reikia išgerti ir papildyti vaistus.
Norite panaudoti dirbtinį intelektą, kad jūsų pacientai geriau pradėtų vartoti specialius vaistus ir jų laikymąsi? Suplanuokite demonstracinę versiją, kad pamatytumėte, kaip veikia AllazoHealth AI.