Kaip AI keičia telefonų sąveiką Amerikos medicinos biuruose | Simbo AI


Dirbtinio intelekto (AI) technologijų atsiradimas keičia įvairias pramonės šakas, ypač sveikatos priežiūros srityje. Amerikos medicinos įstaigose AI varomos telefonų sistemos keičia tai, kaip praktikai bendrauja su pacientais, tuo pačiu gerindami administracinį efektyvumą. Šie pakeitimai sprendžia nuolatinius pacientų priežiūros ir bendros sveikatos priežiūros pristatymo iššūkius JAV.

AI kilimas sveikatos priežiūros komunikacijoje

AI orientuoti sprendimai keičia, kaip telefonų sąveika vyksta medicinos praktikoje. Pažangios telefonų sistemos, maitinamos AI, supaprastina įprastas užduotis, sumažindamos darbuotojų administracinę apkrovą. Tai lemia geresnį paciento įsitraukimą. Pavyzdžiui, šios sistemos pagerina paskyrimo planavimą, recepto pakartojimą ir bendrą užklausą – visa tai būtina kasdienėms operacijoms medicinos įstaigose.

AI technologijos naudoja algoritmus, kuriuose naudojamas mašininis mokymasis ir natūralios kalbos apdorojimas. Tai leidžia sistemoms suprasti balso komandas ir skubiai nustatyti skambučius, sumažinant pacientų laukimo laiką. Dėl to praktika gali veiksmingai bendrauti su daugiau pacientų, užtikrinant, kad nė vienas nesijaustų nepastebėtas.

Kreipiantis į administracinę naštą

Medicinos specialistai dažnai jaučia spaudimą dėl didelio skambučių ir pacientų tyrimų. Vidutiniškai gydytojai kiekvieną savaitę valdo daugiau nei 200 pranešimų, o tai žymiai apsunkina jų pažintinį darbo krūvį. PG padeda palengvinti šią įtampą automatizuodama įprastus ryšius, kurie užima vertingą laiką.

Pavyzdžiui, AI sistemos gali savarankiškai tvarkyti susitikimų planavimą. Teikėjai gali nustatyti šias sistemas, kad analizuotų piko skambučių valandas, optimizuodami tvarkaraščius. Pacientams taip pat naudingi automatizuoti priminimai ir tolesni veiksmai, kurie sumažina parodos rodiklius ir pagerina jų patirtį.

Be to, „Oracle“ klinikinis skaitmeninis asistentas parodo, kaip AI gali sustiprinti sąveiką klinikinėje aplinkoje. Šis įrankis leidžia teikėjams dokumentuoti paciento susitikimus realiuoju laiku, naudojant balso komandas, pašalinant rankinio įvesties poreikį elektroniniuose sveikatos įrašuose (EHR). Ši naujovė taupo laiką dokumentacijos pastangose ​​ir leidžia daugiau dėmesio skirti tiesioginei pacientų priežiūrai.

Paciento patirties gerinimas naudojant automatizavimą

Vienas iš perspektyvių AI aspektų medicinos įstaigose yra pacientų patirties gerinimas. Tradicinė telefonų sąveika dažnai žlugdo pacientus dėl ilgo sulaikymo laiko ar sudėtingų meniu. Tačiau balsu suaktyvintos AI sistemos leidžia pacientams tiesiogiai perduoti savo poreikius. Tai lemia sklandesnę sąveiką, skatinančią pacientų pasitenkinimą ir lojalumą.

Svarbiausias pavyzdys yra automatizuota pacientų pranešimų sistema iš „UC San Diego Health“. Naujausi tyrimai rodo, kad generatyvinė PG gali pateikti apgalvotą atsakymą į pacientų tyrimus, tuo pačiu sumažinant sveikatos priežiūros specialistų darbo krūvį. Ši strategija pagerina komunikacijos kokybę ir kreipiasi į gydytojų perdegimą, kuris yra aktuali sveikatos priežiūros sektoriaus problema.

PG poveikis gydytojo ir paciento santykiams

PG telefono sąveikos valdymas galėtų žymiai pakeisti gydytojo ir paciento ryšį. Automatizuodami užklausas ir administracines užduotis, sveikatos priežiūros paslaugų teikėjai gali daugiau dėmesio skirti asmeniškai bendravimui su pacientais. Šis poslinkis leidžia gydytojams skirti daugiau laiko sudėtingoms diskusijoms, pagerinant paciento patirtį.

Gydytojai vertina sumažintą kognityvinę apkrovą, kurią siūlo šios sistemos. Jie mano, kad AI gali padėti rengti atsakymus į paciento pranešimus. Nors komunikacijos reikalavimai padidėjo sudėtingiau, AI gebėjimas generuoti naudingus projektus sumažina spaudimą gydytojams būti greitam ir dėmesingam. Atsakymams jie gali naudoti AI sukurtus juodraščius, todėl greitesnis ir geresnis bendravimas.

Dr Christopheris Longhurstas iš „UC San Diego Health“ pabrėžė, kad AI padeda teikėjams įveikti iššūkius, susijusius su apgalvotai reaguojant į pranešimus. Šis sugebėjimas leidžia jiems daugiau dėmesio skirti pacientų priežiūrai.

Pasinaudokite AI darbo eigos automatizavimui

Automatizavimas yra pagrindinė sritis, kurioje AI pagerina sveikatos priežiūros operacijas. Integruodami AI telefono sistemas su EHR platformomis, medicinos įstaigos supaprastina operacijas. Tai sumažina rankinį duomenų įvedimą, sumažina atsiskaitymo klaidas ir apsaugo paciento duomenis, kurie yra labai svarbūs norint užtikrinti konfidencialumą ir laikytis taisyklių.

Automatizuoti dokumentacijos procesai, naudojant AI technologiją, sutaupykite laiką ir sumažinkite išlaidas, kartu gerinant paslaugų kokybę. Pavyzdžiui, AI skambučių analizė suteikia įžvalgos apie paciento elgesį ir paslaugų efektyvumą. Tai padeda medicinos įstaigoms optimizuoti paslaugas ir nustatyti tobulinimo sritis, todėl geriau bendrauti pacientai.

Debesų pagrįstų AI sprendimų lankstumas leidžia sveikatos priežiūros organizacijoms nuotoliniu būdu naudotis sistemomis. Tai padeda darbuotojams efektyviai valdyti operacijas, net kai dirbant ne biure, naudinga nuotolinės sveikatos paslaugoms.

AI sprendimų įgyvendinimo finansinės padariniai

Įdiegus AI pagrįstas telefonų sistemas, medicinos praktikai gali būti suteikta ilgalaikė finansinė nauda. Įprastinių užduočių automatizavimas sumažina darbo sąnaudas ir padidina paskyrimo pajėgumus. Šis efektyvumas gali pagerinti pelningumą, tuo pačiu sumažinant administracinę naštą teikėjams.

AI telefonų sistemos lemia išmatuojamų išlaidų sutaupymą klinikinėje aplinkoje. Kadangi praktikoje matoma mažiau praleistų susitikimų ir geresnio planavimo, jie gali efektyviau paskirstyti išteklius. Pavyzdžiui, „Superdial“ parodo, kad AI integravimas į skambučių valdymą pagerina sveikatos priežiūros operacijas ir sumažina išlaidas.

Be to, įtraukiant balso atpažinimo technologiją, užtikrinamas tikslumas ir saugumas pacientų duomenyse, sumažinant riziką, susijusią su netinkamu bendravimu ir duomenų pažeidimais.

Ateities AI perspektyvos sveikatos priežiūros komunikacijoje

Atrodo, kad sveikatos priežiūros komunikacijos ateitis linkusi į intelektualiesnes ir efektyvesnes sistemas. Kadangi medicinos praktika taiko AI technologijas, greičiausiai atsiras naujų naujovių, atsižvelgiant į specifinius teikėjų ir pacientų poreikius.

Pavyzdžiui, AI galėtų pagerinti pacientų tribūnos sistemas, geriau suprasdama žodinius užuominas, leidžiančias prioritetą teikti skambučiams, atsižvelgiant į skubumą. Pažangesni AI modeliai netrukus gali suteikti klinikinių sprendimų palaikymą, integruotą su paciento duomenimis realiuoju laiku, tai rodo perėjimą prie iniciatyvios sveikatos priežiūros paslaugų teikimo.

Šie pasiekimai supaprastins operacijas ir pagerins pacientų rezultatus. Geresnė sąveika, efektyvesnės darbo eigos ir patobulintos komunikacijos priemonės vaidins esminį vaidmenį formuojant pacientų priežiūrą visoje šalyje.

Sveikatos priežiūros specialistų atsiliepimai

Sveikatos priežiūros specialistai pranešė apie teigiamus atsiliepimus apie PG įgyvendinimus įvairiose bandomosiose programose. Dr Ryanas McFarlandas pažymėjo, kad AI vaidmuo padeda pagerinti pacientų santykius. Dr Alicia Brooks paminėjo savo sugebėjimą išlaikyti akių kontaktą konsultacijų metu. Apskritai daugelis išreiškia entuziazmą dėl AI technologijų sukeltų pokyčių.

Ankstyvųjų įvaikių įžvalgos rodo, kad integruoti PG gali žymiai padidinti dokumentacijos tikslumą ir bendrą pacientų priežiūros kokybę. Praktikuojantys asmenys vertina sumažėjusį darbo krūvį ir galimybę efektyviau bendrauti su pacientais, užuot susipainioję administracinės užduotys.

Kadangi medicinos praktika siekia įgyvendinti šias naujas technologijas, ankstyvųjų įvaikių patirtis padės organizacijoms sėkmingai integruoti AI.

Galutinės mintys

AI varomos telefonų sistemos keičia tai, kaip medicinos įstaigos bendrauja su pacientais visoje JAV. Automatizuojant įprastas užduotis ir tobulinant komunikaciją, šios technologijos nagrinėja kai kurias sveikatos priežiūros problemas. Toliau plėtojant AI, jos galimybė sukurti efektyvesnę ir į pacientą orientuotą sveikatos priežiūros sistemą yra aiški, todėl gaunami geresni paciento rezultatai ir pagerintos operacijos medicinos srityje.

Šis telefonų sąveikos pokytis turės įtakos pacientų patirčiai ir paveiks platesnį sveikatos priežiūros administravimo kontekstą, leisdama teikėjams sutelkti dėmesį į veiksmingos pacientų priežiūros teikimą.



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -