Kodėl AI telefono padėjėjai yra raktas į paciento patirties gerinimą | Simbo AI


Sveikatos priežiūros srityje pacientų patirtis yra pagrindinis dėmesys teikėjams visoje JAV. Medicinos praktikos administratoriai, savininkai ir IT vadovai ieško sprendimų, kaip pagerinti priežiūros kokybę ir supaprastinti operacijas. AI telefonų padėjėjai yra vienas iš patobulinimų, kurie keičia, kaip sveikatos priežiūros paslaugų teikėjai bendrauja su pacientais, o tai lemia geresnį pasitenkinimą ir efektyvumą.

AI telefono padėjėjų vaidmuo sveikatos priežiūros srityje

AI telefono padėjėjai padeda pagerinti sveikatos priežiūros paslaugų teikėjų ir pacientų bendravimą. Jie naudoja algoritmus ir natūralų kalbų apdorojimą, kad galėtų tvarkyti įprastus klausimus, suplanuoti susitikimus ir pateikti atsakymus, nereikalaujant žmogaus įsitraukimo. Šis procesas sumažina skambučių, pasiekiančių tiesioginius operatorius, skaičių, leidžiantį jiems sutelkti dėmesį į užduotis, kurioms reikalingas asmeninis prisilietimas.

Tyrimai rodo, kad sveikatos priežiūros organizacijos, įgyvendinančios AI, gali iškrauti iki 65% gaunamų skambučių į automatizuotas sistemas. Pavyzdžiui, kai kurios bendrovės pranešė, kad operatorių skambučiai sumažėjo 33% per pirmąją AI naudojimo dieną. Sumažinę veiklos apkrovą, sveikatos priežiūros paslaugų teikėjai gali efektyviau naudoti savo išteklius.

Paciento prieigos ir pasitenkinimo gerinimas

AI telefono padėjėjai pagerina paciento prieigą prie priežiūros. Tokių organizacijų, kaip „Horo“ ir „IBM“, tyrimai rodo, kad šie sprendimai gali valdyti susitikimų planavimą, receptų pakartojimą ir užklausas dėl sąskaitos. Šis patogumas yra ypač naudingas pacientams, kuriems sunku prisijungti įprastomis darbo valandomis, pavyzdžiui, sergantiems lėtinėmis ligomis, kuriems reikia reguliariai susisiekti su savo teikėjais.

Pavyzdžiui, „Atrium Health“ naudojimas AI automatizuojant dokumentus leido gydytojams sutaupyti iki 40 minučių per dieną. Šis laikas gali būti nukreiptas į tiesioginę pacientų priežiūrą, todėl tiek pacientų, tiek sveikatos priežiūros personalo darbuotojų pasitenkinimas yra didesnis.

Įprastinių užduočių automatizavimas, siekiant sumažinti perdegimą

Sveikatos priežiūros sektorius susiduria su didėjančiu klinikų perdegimo tempu, kurį pablogina užimtos praktikos reikalavimai. Ataskaitose nurodoma, kad gydytojų gydytojų perdegimas 2023 m. Padidėjo iki 53%, palyginti su 42% 2018 m. AI telefono padėjėjai gali automatizuoti įprastas užduotis, kurios prisideda prie šio streso. AI gali efektyviai atlikti tokias užduotis kaip atsakymas į bendrus klausimus ir paskyrimo logistikos valdymas, palengvinant naštą administracijos darbuotojams.

Hibridinių priežiūros modeliuose, kurie integruoja asmeninius ir nuotolinės sveikatos vizitus, PG padėjėjai palaiko sklandžias operacijas. Nuotolinė sveikata tapo ryškesnė, ypač „Covid-19“ pandemijos metu, pabrėžiant AI poreikį valdyti ir optimizuoti šias paslaugas.

Gerinant operacinį efektyvumą naudojant duomenų įžvalgas

AI telefono asistentai naudingi pacientų sąveikai ir suteikia įžvalgos apie veiklos rezultatus. Šios skaitmeninės priemonės siūlo analizę, kuri nustato tobulinimo sritis, tokias kaip dažni pacientų užklausos ir reagavimo laikas. Pavyzdžiui, skiemens paciento asistento konsolėje yra „Call Insights“ prietaisų skydelis, kuriame rodoma visa skambinančiųjų ir pagrindinių našumo rodiklių kelionė.

Peržiūrėdama šiuos duomenis, medicinos praktika gali patikslinti komunikacijos strategijas, geriau paskirstyti išteklius ir atlikti pakeitimus, kurie pagerina pacientų patirtį. AI sprendimai, tokie kaip „Microsoft Fabric“, taip pat padeda teikėjams sujungti skirtingus duomenų rinkinius į vieną analizės platformą, padedančią pagrįstų sprendimų priėmimui.

Pasitikėjimo kūrimas per nuoseklų bendravimą

Veiksmingas bendravimas yra labai svarbus aplinkoje, kurioje pasitikėjimas yra gyvybiškai svarbus. AI telefono padėjėjai gali pateikti patikimus atsakymus į paciento tyrimus, užtikrindami tikslią ir laiku pateiktą informaciją. Šis nuoseklumas sumažina nusivylimą, kai pacientai naršo sveikatos priežiūros sistemose, ypač ieškant informacijos apie aprėptį, paskyrimus ar sąskaitų išrašymą.

Billas Rogersas, „AI12Z“ generalinis direktorius, pažymėjo savitarnos virtualių padėjėjų vaidmenį gerinant pacientų patirtį. Tai rodo, kad šios priemonės gali sustiprinti ryšius tarp pacientų ir sveikatos priežiūros paslaugų teikėjų. Kai pacientai pasitiki, kad patenkinami jų poreikiai, bendras jų pasitenkinimas gali padidėti.

Perėjimas prie savitarnos galimybių

AI telefonų padėjėjų savitarnos funkcionalumas įgijo populiarumą. Skaitmeninių vartotojų augimas paskatino pacientus tikėtis savitarnos galimybių sveikatos priežiūros srityje, kaip jie randa kituose sektoriuose. Suteikdami pacientams planuoti, pakeisti ar atšaukti susitikimus per automatizuotas sistemas, teikėjai patenkina šiuos lūkesčius ir sumažina darbuotojų naštą.

Organizacijos, tokios kaip „Atlanticare“, naudoja „Orbita“ virtualią asistentą, skirtą savarankiškai suplanuoti tarp pacientų, sergančių lėtinėmis ligomis. Tokios galimybės pagerina pacientų įsitraukimą ir leidžia asmenims geriau kontroliuoti savo sveikatos priežiūros sąveiką.

„Workflow“ automatizacijos, pritaikytos sveikatos priežiūros paslaugoms

AI telefono padėjėjai pagerina ne tik paciento bendravimą; Jie gali pagerinti darbo eigos automatizavimą medicinos praktikoje. Įtraukdamos AI sprendimus į esamas sistemas, sveikatos priežiūros organizacijos gali efektyviai supaprastinti operacijas.

Pvz., PG planavimo įrankiai gali užpildyti paskyrimo lizdus, ​​atsižvelgiant į teikėjo prieinamumą ir pacientų nuostatas. Ši automatika sumažina laiko laiką, kurį darbuotojai išleidžia planuojant užduotis ir optimizuoja paciento srautą. Be to, PG padėjėjai gali siųsti priminimus apie artėjančius susitikimus ar tolesnius veiksmus, sumažindami praleistų susitikimų skaičių ir padidindami bendrą veiklos efektyvumą.

PG įrankiai gali surinkti informaciją apie pacientus prieš paskyrimą, spręsti bendrus klausimus ir užtikrinti, kad paslaugų teikėjai turėtų būti paruošti reikalingi duomenys prieš apsilankius pacientams. Šis organizuotas požiūris taupo laiką ir padidina priežiūros kokybę konsultacijų metu.

Svertas AI, skirtas suasmenintiems paciento įsitraukimui

AI telefono padėjėjai taip pat gali pritaikyti paciento patirtį. Nagrinėjant pacientų duomenis, šios sistemos gali pasiūlyti pritaikytus atsakymus ir rekomendacijas, tokias kaip vaistų papildymo priminimai ar įspėjimai apie artėjančius susitikimus. Tai nukreipta į gydymo planų laikymąsi ir pagerina sveikatos rezultatus.

Kai sveikatos priežiūra keičiasi link labiau į pacientus orientuotus modelius, individualizuotas bendravimas tampa vis svarbesnis. PG technologijos leidžia teikėjams kurti sąveiką, pagrįstą individualiomis paciento nuostatomis ir istorijomis. Šis asmeninis prisilietimas padeda pacientams jaustis vertinamiems, padidindami lojalumą sveikatos priežiūros paslaugų teikėjams.

Sumažinkite veiklos išlaidas įgyvendinant PG

Naudodamiesi AI telefono padėjėjais, sveikatos priežiūros organizacijoms gali būti sutaupyta išlaidų. Automatizuojant įprastas užduotis ir sumažinti skambučius, reikalingus žmogaus reagavimui, gali sumažinti veiklos išlaidas. Ataskaitose nurodoma, kad organizacijos, naudojančios AI sprendimus, pirmaisiais metais gali pamatyti 5x investicijų grąžą.

Sumažindama išlaidas, susijusias su skambučių centro operacijomis, praktika gali sutelkti išteklius pacientų priežiūrai, sustiprinti paslaugų kokybę ir finansinę sveikatą. Pacientų patirties tobulinimas su išlaidų valdymu leidžia AI sprendimus patrauklūs medicinos praktikos administratoriams ir savininkams.

Užtikrinant atitikties ir duomenų saugumą

Erdvėje, kurioje labai svarbu pacientų duomenų privatumas, AI telefono padėjėjai gali palaikyti atitikties pastangas. Daugelyje AI sprendimų yra funkcijos, suderintos su tokiomis taisyklėmis kaip sveikatos draudimo perkeliamumo ir atskaitomybės įstatymas (HIPAA). Tai padeda užtikrinti saugų pacientų duomenų tvarkymą ir laikytis teisinių standartų.

Automatizuodami duomenų rinkimą ir apdorojimą, AI telefono padėjėjai padeda sumažinti rankinių klaidų riziką. Be to, tokios funkcijos kaip balso atpažinimas ir saugūs duomenų perdavimai padidina neskelbtinos informacijos saugumą, taigi sukuria pasitikėjimą tarp sveikatos priežiūros paslaugų teikėjų ir pacientų.

Galutinė apžvalga

AI telefonų padėjėjų integracija į sveikatos priežiūros operacijas suteikia daug naudos, turinčios įtakos pacientų patirčiai. Supaprastinant komunikaciją, palengvinant operacinę naštą, gerinant prieigą prie priežiūros ir siūlant individualizuotą sąveiką, medicinos praktika yra geriau pasirengusi patenkinti kintančius pacientų poreikius JAV. Tobulėjant šioms technologijoms, AI telefonų padėjėjų reikšmė formuojant „Healthcare“ ateitį išlieka aiški.



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -