Sveikatos priežiūros pramonė keičiasi dėl technologijų, ypač dirbtinio intelekto (AI). Neseniai AI buvo integruota į įvairias medicinos praktikos sritis, palengvinant veiklos iššūkius ir pagerinant pacientų patirtį. Medicinos praktikos administratoriams, savininkams ir IT vadovams svarbu suprasti, kaip šios technologijos gali pagerinti efektyvumą.
Dabartinė sveikatos priežiūros komunikacijos būklė
Bendravimas vaidina svarbų vaidmenį pacientų priežiūros patirtyje. Neseniai atliktame tyrime nustatyta, kad 83% pacientų blogą bendravimą vertino kaip blogiausią jų sveikatos priežiūros patirties dalį. Sveikatos priežiūros organizacijos geriau supranta poreikį įveikti komunikacijos iššūkius. AI atsakymo sistemos imasi iniciatyvos teikiant sprendimus, kurie pagerina sąveiką ir daro darbo eigas sklandžiau.
Tikimasi, kad JAV sveikatos priežiūros AI rinka išaugs nuo maždaug 11 milijardų JAV dolerių 2021 m. Iki maždaug 187 milijardų JAV dolerių iki 2030 m. Šį augimą daugiausia lemia mašinų mokymosi, duomenų prieinamumo ir tikslo padidinimo veiklos efektyvumas.
AI atsakomųjų sistemų vaidmuo
AI varomos atsakomosios sistemos veikia kaip virtualūs padėjėjai, galintys tvarkyti įprastus klausimus, kuriuos paprastai kreipiasi front-office darbuotojai. Jie naudoja natūralų kalbų apdorojimą (NLP), kad suprastų ir į juos atsakytų, leisdami sveikatos priežiūros specialistams sutelkti dėmesį į sudėtingesnius pacientų poreikius. Pavyzdžiui, AI sistemos gali pateikti informacijos apie susitikimų planavimą, vaistų tyrimus ir bendrosios praktikos detales.
Padidėjus nuotolinės sveikatos paslaugoms, pacientai tikisi daugiau prieigos. Tyrimai rodo, kad 64 proc. Įdiegus šias technologijas, pacientų pasitenkinimas gali būti didesnis.
Gerina darbo eigos efektyvumą
Vienas pagrindinių AI atsakymų sistemų pranašumų yra jų sugebėjimas automatizuoti administracines užduotis. Valdant įprastą veiklą, pavyzdžiui, atsakymą į dažnai užduodamus klausimus ir suteikiant visą parą veikiančią informaciją apie informaciją, šios sistemos leidžia medicinos personalui daugiau dėmesio skirti pacientų priežiūrai. Tradicinės administracinės pareigos užima daug laiko ir išteklių, prisidedant prie darbuotojų perdegimo. Šių užduočių automatizavimas padeda sumažinti spaudimą sveikatos priežiūros darbuotojams, suteikiant galimybę jiems skirti savo įgūdžius svarbesniems pacientų poreikiams.
Susitikimų planavimas
Automatizuotas susitikimų planavimas yra dar vienas svarbus AI atsakymo sistemų pranašumas. Pacientai dažnai nusivilia ilgą laukimo laiką bandydami suplanuoti susitikimus arba gauti atsakymus į įprastus klausimus. PG sistemos gali padaryti šį procesą žymiai greičiau. Pavyzdžiui, jie gali atpažinti bendrąsias frazes ar klausimus ir nedelsiant imtis veiksmų, kad padėtų vartotojams planuoti susitikimus, todėl greitesnis apsisukimo laikas ir geresnė paciento patirtis.
AI poveikis vaistų valdymui
Vaistų laikymasis yra dar viena sritis, kurioje AI technologijos gali pakeisti. „Nature Medicine“ paskelbtame tyrime parodyta, kad iki 70% pacientų neima insulino, kaip nustatyta. PG įrankiai gali padėti nustatyti šias atitikties problemas stebint realiuoju laiku, o tai gali sumažinti vaistų klaidas ir užkirsti kelią komplikacijoms. Stebėdama vaistų tvarkaraščius ir siųsdami priminimus pacientams, AI atsakymo sistemos gali pagerinti gydymo planų saugumą ir efektyvumą.
PG įrankiai ir sukčiavimo prevencija
Sveikatos priežiūros sektorius ne tik susiduria su neveiksmingumu, bet ir reikšmingu sukčiavimu. Apskaičiavimai rodo, kad sveikatos priežiūros sukčiavimas kiekvienais metais kainuoja pramonei apie 380 milijardų USD. AI technologijos gali padėti administracijos darbuotojams nustatyti neįprastus atsiskaitymo modelius ir pažymėti galimas klaidas tolesniam tyrimui. AI įtraukimas į šiuos procesus gali padėti patikrinti, ar sveikatos priežiūros išlaidos yra galiojančios ir nesusijusios su apgauline veikla.
Įveikia ryšių kliūtis
Komunikacijos problemos yra būdingos sveikatos priežiūros aplinkoje. AI atsakymo sistemos gali padėti panaikinti šias spragas, pateikdama tikslią ir nuoseklią informaciją pacientams ir sveikatos priežiūros paslaugų teikėjams. Pasitelkdamos nuspėjamąją analizę, PG sistemos gali numatyti pacientų poreikius, remdamasis ankstesniais duomenimis, leisdama teikėjams iniciatyviai spręsti klausimus ar susirūpinimą keliančius klausimus. Tai gali užmegzti stipresnius santykius ir pasitikėjimą pacientais ir medicinos specialistais.
Etiniai aspektai AI naudojimo srityje
Nors AI pranašumai sveikatos priežiūros srityje yra dideli, administratoriai turi žinoti apie etinius su šiomis technologijomis susijusias problemas. AI sistemų šališkumo, duomenų privatumo ir skaidrumo klausimai tampa vis svarbesni. Pasaulio sveikatos organizacija (PSO) pabrėžė, kad reikia etinių gairių valdyti AI naudojimą sveikatos priežiūros srityje, užtikrinant, kad šios priemonės būtų naudingos visuomenei. Institucijos turėtų teikti pirmenybę laikymosi nustatytoms normoms ir principams, kad būtų sumažinta rizika, susijusi su AI diegimu.
AI ir darbo eigos automatizacijos
Automatizuoti darbo eigos valdymo sprendimai
Kadangi AI yra integruota į sveikatos priežiūros praktiką, darbo eigos automatizavimas tampa būtinas siekiant pagerinti veiklos efektyvumą. PG vaidina įvairiapusį vaidmenį tvarkant darbo eigas, įskaitant duomenų įvedimą, paskyrimo priminimus ir tolesnių pranešimų pranešimus. Šios technologijos gali sumažinti sveikatos priežiūros paslaugų teikėjų administracinį apkrovą ir padėti užtikrinti, kad pacientų sąveika būtų laiku ir organizuota.
Naudojant intelektualias planavimo sistemas, medicinos praktika gali sumažinti žmonių įsitraukimą, reikalingą paskyrimams valdyti. PG įrankiai gali siųsti priminimus pacientams pagal pageidaujamus komunikacijos metodus, nesvarbu, ar tai būtų tekstas, el. Paštas, ar programos pranešimai. Tai leidžia pacientams įsitraukti ir žinoti apie savo paskyrimus ar būtinus sveikatos patikrinimus.
Be to, AI varomos sistemos gali palengvinti bendravimą biure, užtikrinant, kad darbuotojai būtų informuoti apie pacientų poreikius ir tvarkaraščius. Pvz., Atnaujinimai apie paciento būseną ar paskyrimo pakeitimus gali būti nedelsiant dalijamasi, padedant visiems būti informuotiems.
Rašymo ir dokumentacijos automatizavimas
Kitas svarbus darbo eigos automatizavimo aspektas yra AI gebėjimas padėti su administracinėmis dokumentacijomis, dažnai vadinamomis „raštu“. Šios priemonės gali žymiai sutrumpinti laiką, praleistą pastabų teikimui pacientų konsultacijų metu. PG rašymas gali įjungti tikslius ir laiku pateiktus įrašus elektroniniuose sveikatos įrašuose, leisdami sveikatos priežiūros specialistams daugiau sutelkti dėmesį į pacientų priežiūrą, o ne į administracines užduotis.
AI naudojimas dokumentacijai taip pat sumažina klaidų tikimybę, užtikrinant, kad tiksli informacija būtų įrašyta į pacientų įrašus. Tai pagerina priežiūros kokybę ir gali padėti patenkinti reguliavimo reikalavimus, tuo pačiu padidinant bendrą klinikinį rezultatą.
Tolesnių veiksmų valdymas ir paciento įsitraukimas
Bendravimas su pacientais po jų vizitų yra labai svarbus norint pagerinti sveikatos rezultatus. PG gali siųsti automatizuotus tolesnius pranešimus, kad patikrintų atsigavimą, rinkti atsiliepimus apie galimą vaistų šalutinį poveikį ir priminti pacientams apie tolesnius vizitus. Išlaikius šį bendravimą, padidėja pacientų pasitenkinimas ir gydymo laikymasis.
AI atsakymo sistemos taip pat gali suteikti informacinius išteklius apie sveikatos būklę, suteikiant pacientams galimybę rasti atsakymus į jų klausimus, kai patogu. Šis įsitraukimas ne tik informuoja, bet ir skatina pacientus aktyviai dalyvauti jų sveikoje.
Ateities padariniai medicinos praktikai
Kadangi sveikatos priežiūra ir toliau keičiasi, AI atsakymo sistemų integravimas yra svarbus žingsnis siekiant pagerinti efektyvumą ir patenkinti pacientus. Mašinų mokymosi ir komunikacijos technologijų pažanga suteikia medicinos praktiką galimybę efektyviau pritaikyti paslaugas pacientams patenkinti.
Laukiant AI sveikatos priežiūros rinkos augimo, medicinos praktikos administratoriai, savininkai ir IT vadovai turi būti budrūs šioms tendencijoms, kad galėtų visiškai naudotis savo nauda. Gebėjimas priimti ir įgyvendinti AI technologijas turės didelę įtaką sveikatos priežiūros paslaugų ateičiai. Prioritetų nustatymas veiksmingam bendravimui, supaprastintoms darbo eigoms ir geresniam paciento įsitraukimui, medicinos praktika gali sumažinti administracinę naštą, tuo pačiu padidindama jų pacientų siūlomos priežiūros kokybę.
Apibendrinant, pritaikę AI atsakymo sistemas ir kitas AI technologijas, ne tik pagerins veiklos efektyvumą, bet ir pakeis tai, kaip sveikatos priežiūros paslaugų teikėjai sąveikauja su pacientais, o tai sukels efektyvesnę ir į pacientą orientuotą sveikatos priežiūros sistemą JAV.