Kaip pagerinti vaistų laikymąsi naudojant AI


Vykdant didesnį vaistų inicijavimą ir laikymąsi, farmacijos ir sveikatos priežiūros įmonėms yra svarbiausia imtis kitos skaitmeninės transformacijos bangos.

Nepaisant pirminio dvejonių dėl naujos kartos technologijos, daugiau vaistinės rinkodaros ir pacientų palaikymo lyderių investuoja į novatoriškus sprendimus, tokius kaip dirbtinis intelektas (AI), numatoma analizė ir mašinų mokymasis, kad būtų galima geriau sudominti savo pacientus ir įgyti konkurencinį pranašumą. Prognozuojama, kad pramonė iki 2030 m. Išleis 1,2 milijardo JAV dolerių duomenų analizei. Bet kas slypi staigiai?

Dėl būtinybės „Covid-19“ iš esmės gali būti įskaitytas už šią greitai spartėjančią skaitmeninę naujovę. Tiesą sakant, 74 procentai „Statista“ apklaustų sveikatos priežiūros organizacijų mano, kad pandemija buvo skubios skaitmeninės pertvarkos katalizatorius, o farmacijos technologijos apklausoje 35 procentai respondentų teigė, kad bent penkerius metus tai padidino pažangą farmacijoje.

Niekur galimas „Digital Transform“ poveikis nėra aiškesnis nei tada, kai kalbama apie pacientų CRM ir palaikymo programas – AI lemia maksimalų elgesį su vaistais.

Dabartinės farmacijos pacientų palaikymo programų būklė

Farmacijos pacientų palaikymo programos yra skirtos teigiamai paveikti paciento vaistų elgesį, pagerinti iniciaciją ir laikymąsi bei pasiekti geresnių sveikatos rezultatų. Nors tradicinės programos yra šiek tiek veiksmingos skatinant vaistų laikymąsi, daugelis jų galėtų būti tobulinami tinkamu požiūriu ir technologijomis.

Nepaisant to, kad gamintojai kasmet išleido daugiau nei 5 milijardus dolerių pacientų palaikymo programoms, mažiau nei 50 procentų pacientų vartoja savo nustatytus vaistus iki šeštojo mėnesio. Kyla klausimas, kodėl dauguma esamų pacientų palaikymo programų geriausiu atveju yra neoptimalios? Kur jiems trūksta ženklo?

Tai priklauso nuo duomenų, technologijų ir suasmeninimo. Dauguma pacientų palaikymo programų yra sprendimai, pritaikyti asmenims ar segmentams, o ne atskiroms pacientams. Kitaip tariant, jie yra pritaikyti grupėms, o ne kiekvienam asmeniui ar pritaikyti kanalais, pranešimų siuntimu, laiku ir ritmu. Dėl šios priežasties šios programos dažniausiai siūlo linijiškesnę paciento patirtį daugumai žmonių, nesugebėdamos užfiksuoti visų įmanomų kelių, kuriuos gali turėti pacientų populiacija.

Kadangi šios pacientų palaikymo iniciatyvos nesukelia pažangios analizės ar šiuolaikinės technologijos, tokios kaip AI, šios pacientų palaikymo iniciatyvos dažnai lemia praleistą galimybes aktyviai įsitraukti ir padėti pacientams, jau neminint jų dizaino, dažnai yra supaprastinta prekės ženklo pradžia. Kai vaistas ir programa subręsta, pridedami papildomi sąlyčio taškai, todėl sudėtinga naršyti be tinkamų įrankių.

>”/>

Gerinant vaistų laikymąsi skaitmeninės transformacijos metu

Skaitmeninė transformacija farmacijos pramonėje yra labai svarbi siekiant pagerinti pacientų priežiūros kokybę, skatinti pacientų įsitraukimą ir padidinti vaistų inicijavimą ir laikymąsi. Farmacijos kompanijos dabar pripažįsta esamų pacientų paramos iniciatyvų trūkumus ir tiria, kaip AI gali padaryti jas ekonomiškesnius ir efektyvesnius.

Kaupdama informaciją iš įvairių duomenų šaltinių, AI prognozuoja, kam gali kilti pavojus nesilaikymas, suasmenina pacientų ryšius su kiekvieno asmens unikaliais poreikiais ir nuostatomis ir padidina poveikį pirmiesiems užpildymams ir papildymui-tai neįkainojamas rezultatas vaistiniams prekių ženklams.

AI ne tik gali nukreipti geriausius kanalus, kad pasiektų pacientą, bet ir gali pateikti kryptį, atsižvelgiant į pranešimų siuntimo turinį, jo laiką ir dažnį, kad būtų pasiektas geriausias įmanomas poveikis ir skatinamas ilgalaikis, teigiamas vaistų elgesys.

PG nuolat mokosi iš naujų duomenų ir paciento reakcijų į informacijas, suteikdama galimybę pacientų palaikymo programoms vystytis augant ir subrendusiems

Prisijunkite

Negalima palikti. Naudodamiesi „AllazoHealth“ AI sprendimu savo skaitmeniniame įrankių rinkinyje, galite pertvarkyti savo pacientų rinkodaros ir pacientų palaikymo programas, numatyti problemas prieš jiems atsirandant, suasmeninti paciento bendravimą ir maksimaliai padidinti vaistų inicijavimą ir laikymąsi, užtikrindami geresnius sveikatos rezultatus visiems.

Sužinokite, kaip vaistinės įmonės naudoja AI, kad pagerintų vaistų laikymąsi mūsų naujame vadove.



Source link

Parašykite komentarą

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -